استقلال موزیک :: استقلال موزیک

استقلال موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

ضروری ترین لوازم خانگی

لوازم خانگی ضروری

لوازم خانگی مهم ترین اجزا و کالا های یک خانه هستند؛ البته وجود برخی از آن ها ضرورت زیادی در خانه ها ندارد اما بدون حضور و وجود برخی از آن ها نمی توان زندگی کرد. در این مقاله قصد داریم لیستی از ضروری ترین لوازم خانگی را به شما ارائه کنیم.

لوازم خانگی ضروری

لیست و اسامی که در ادامه قرار است به شما بدهیم، لوازمی هستند که زندگی بدون استفاده از آن ها تقریبا غیر ممکن خواهد بود و مطمئنا وجود آن ها لازم و ضروری است.

یخچال

یخچال یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به حساب می آید؛ این کالا فوق العاده ضروری است و اگر در خانه ای از آن استفاده نشود، تمامی وسایل خوراکی و ... فاسد و مضر خواهند شد. البته امروزه تمامی خانواده ها از یخچال استفاده می کنند و وسایل خوراکی شان را درون آن می گذارند.
 

ساعت

شما به هیچ عنوان نمی توانید بدون استفاده از ساعت کار های تان را پیش ببرید؛ طبیعتا برای فهمیدن روز و شب و ساعت دقیق باید از این وسیله استفاده کنید. اکثر ساعت هایی که در این دهه طراحی و تولید شده اند، جنبه تزئینی هم دارند و دکوراسیون خانه شما از نظر ظاهری دچار مشکل نخواهد شد.

برای مثال، شما یک قرار کاری در ساعت 8 شب دارید؛ بدون اطلاع از ساعت نمی توانید سر وقت به قرار کاری تان برسید. در نتیجه برای سر وقت رسیدن و از بین نرفتن این قرار، باید از ساعت استفاده کنید و همواره برای از دست ندادن زمان، به آن توجه داشته باشید.

اجاق گاز

وجود یک اجاق گاز برای پخت و پز در هر خانه ای ضروری است؛ البته برخی از خانه ها از تک شعله برای پخت و پز استفاده می کنند که کاربرد بسیار کمتری نسبت به اجاق گاز دارد.

ماشین لباسشویی

کمتر خانه ای را می توانید بیابید که در آن برای شستن لباس از ماشین لباسشویی استفاده نمی شود؛ امروز اکثر خانواده ها برای شستن لباس و وسایل، از دست های شان کمک نمی گیرند و به راحتی آن ها را درون ماشین لباسشویی می اندازند و روشن می کنند تا صفر تا صد کار های مربوط به شستشو، توسط این وسیله انجام شود.

تلویزیون

تلویزیون را می توانید در اکثر خانه ها مشاهده کنید؛ به طور کلی، تمامی افراد در طول شبانه روز حداقل چند دقیقه ای را به تماشای فیلم و سریال و دیدن برنامه های تلویزیون می پردازند. لازمه تماشای آن ها، تلویزیون است. البته شما می توانید با تلفن همراه تان هم این برنامه ها را مشاهده کنید اما بدون شک تلویزیون کاربردی ترین وسیله برای تماشای فیلم و سریال است.
 

جمع بندی نهایی

لوازم خانگی ضروری که در این مقاله گفته شد، بخشی از مهم ترین وسایلی بودند که باید در خانه ها وجود داشته باشند؛ البته لوازم دیگری مانند کامپیوتر برای گذراندن اوقات فراغت و دسترسی به فضای مجازی و حتی راه اندازی کسب و کار، مایکروفر برای گرم کردن غذا و یا طبخ سریع آن ها، تهویه برای گردش هوا در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و ... و حتی مبلمان برای نشستن راحت هم برای خانه ها جزء لوازمی است که اگر از آن ها استفاده نشود، کمبودشان حس خواهد شد.

به طور کلی، می توانید با مراجعه به سایت جنرال حیدری که یکی از بهترین سایت ها در زمینه لوازم خانگی است، قیمت و توضیحات تکمیلی را درباره این وسایل و لوازم خانگی ضروری که یک خانه به آن نیاز دارد، مشاهده و مطالعه کنید.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 542 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 9:55

روش های استفاده جالب از کیسه فریزر
در اینجا چندین راه جدید و جذاب را به شما یاد می دهیم که بتوانید به راحتی با استفاده از پلاستیک فریزر کار‌های جالبی مثل تازه نگهداشتن موز، تهیه سوسیس و آبپز کردن تخم مرغ را انجام دهید.

 

استفاده خلاقانه از کیسه فریزر

 

۱- تازه نگه داشتن موز با استفاده از پلاستیک فریزر


استفاده خلاقانه از کیسه فریزر
برای اینکه موزها رنگ و میزان رطوبت خود را حفظ کنند، بهتر است فقط ساقه‌های آن را با پلاستیک پوشش دهید. با این روش تازه نگه داشتن مواد غذایی ، موزها مثل روزی که آنها را خریداری کرده‌اید تازه و خوشمزه خواهند ماند.


۲- زیبایی بیشتر با استفاده از پلاستیک

تقریبا هر ماسک پاکسازی کننده صورت موثرتر خواهد بود اگر بعد از اینکه شما ماسک را به صورت خود زدید، روی پوست خود کرم مرطوب کننده زده و با استفاده از کیسه فریزر روی آن را بپوشانید.


۳- درست کردن درپوش لیوان

استفاده خلاقانه از کیسه فریزر

یک لیوان پر از مایع را با استفاده از پلاستیک فریزر بپوشانید، سپس آن را با یک نی برش دهید و نی را وارد آن کنید و به راحتی چای یا آب را بنوشید. این یک راه مناسب برای نوشیدنی‌هایی است که در زمان ورزش کردن نیاز دارید. با این روش امکان ریختن مایع درون لیوان وجود ندارد و همچنین اگر نوشیدنی گرم باشد به مدت طولانی گرمای خود را حفظ می‌کند.


۴- سرگرمی خلاقانه برای بچه‌های شما

استفاده خلاقانه از کیسه فریزر

استفاده از پلاستیک فریزر یک راه عالی برای بچه‌ها است که بتوانند نقاشی‌های جالب و جدیدی را بدون دست زدن به رنگ‌ها با دست خود خلق کنند. تنها کافی است رنگ را روی یک تکه کاغذ یا مقوا قرار دهید، بعد آن را با پلاستیک فریزر پوشش دهید. اکنون دست‌های کودک خلاق شما بقیه کار را انجام می‌دهد.


۵- ساخت تله میوه‌ای برای مگس‌ها

استفاده خلاقانه از کیسه فریزر

برای خلاص شدن از شر مگس‌های خانه، چند قطعه میوه را ریز ریز کنید، سپس آن‌ها را در یک کاسه قرار دهید و روی آن را با یک تکه پلاستیک فریزر بپوشانید. سپس با استفاده از یک چاقو یک برش کوچک روی سطح آن ایجاد کنید. به همین سادگی یک تله برای مگس‌ها درست می‌کنید.


۶- تازه نگه داشتن گل چیده شده

اگر ساقه گل خود را ابتدا در یک کاغذ و یا پارچه مرطوب قرار دهید و سپس روی آن را با استفاده از پلاستیک فریزر بپوشانید، این کار باعث می‌شود که دسته گل شما عمر طولانی‌تری نسبت به زمانی که در آب است، داشته باشد.


۷- جابجایی ساده‌تر وسایل منزل

با استفاده از پلاستیک فریزر و یا دیگر پلاستیک‌های مناسب بسته بندی می‌توانید وسایل خانه را با محتویات داخلش جمع کنید و دیگر نیازی به خالی کردن همه قفسه‌های جعبه و کمد‌های خود ندارید.

به این ترتیب کار شما سریعتر انجام می‌شود و وقتی به خانه جدید بروید همه چیز همانطور که بود درجای خود قرار می‌گیرد.


۸- بهترین روش برای آبپز کردن تخم مرغ

استفاده از پلاستیک فریزر یک روش فوق العاده آسان برای درست کردن تخم مرغ‌های آبپز می‌باشد. پلاستیک را روی یک سینی یا بشقاب پهن کنید بعد روی آن را به روغن معمولی یا روغن زیتون آغشته کنید، سپس پلاستیک را جمع کنید و تخم مرغ را شکسته و درون آن قرار دهید. بعد پلاستیک را سه دقیقه در آب جوش قرار دهید.


 ۹- ترفندی برای رنگ کاری در خانه

اگر شما مشغول رنگ کردن خانه خود هستید و نیاز به استراحت دارید، برای جلوگیری از خشک شدن غلتک رنگ، می‌توانید آن را با استفاده از پلاستیک فریزر بپوشانید، همچنین می‌توانید همین کار را برای قلم مو نیز انجام دهید.


۱۰- تمیز نگه داشتن یخچال

قفسه‌های یخچال خود را با استفاده از پلاستیک فریزر بپوشانید تا تمیز نگه داشتن آن ساده‌تر شود. در این صورت حتی اگر، یک تخم مرغ در یخچال بشکند و در همه جا پخش شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پلاستیک را بردارید و آن را با یکی دیگر جایگزین کنید.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 872 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 9:51

آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟
آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟
از شکل گیری و خلف ارزهای دیجیتال مدت زیادی نگذشته است. ولی درهمین مدت 10 ساله شاهد اتفاقات تاریخ سازی بوده ایم. رویدادهایی را تجربه کرده ایم که هیچ گاه در کل تاریخ چند هزار ساله اتفاق نیافتاده است. تجربه هایی که به واقع نه کسی می دانست که باید چه واکنشی به آن نشان دهد و نه کسی می توانست پیش بینی کند که واکنش ها بدان چیست.
ولی در این میان یک موضوع بسیار با اهمیت است. و آن افزایش قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال است. اقلب ارز های دیجیتال با افزایش ارز و قیمت باورنکردنی روبرو بوده اند. قیمت آنها روز به روز در حال افزایش است.
شاید روز های اول خلق بیتکوین, اگر کسی برای 117 بیتکوین از ما طلب یک دلار پول نقد می کرد. نه تنها حاضر به پرداخت نبودیم بلکه برایمان عجیب بود که برای چه باید یک دلار پرداخت کنیم. ولی هم اکنون و پس از گذشت ده سال حاضر هستیم برای به دست آوردن یک بیتکون بیش از 50000 دلار پرداخت کنیم.
به نظر شما چرا 10 سال پیش چنین پیش بینی برای روند افزایشی بیتکوین به ذهنمان نمی رسید؟
شاید آینده کره خاکی خیلی زودتر از آنچه تصور می کنیم در حال پیشرفت و ترقی است. بله سرعت تغییر در دنیا خیلی بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنیم. ولی نکته مهم اینجاست که همین ده سال گذشته بسیار برای ما پند آموز بوده است. و بهتر است از این مدت درس های خوبی بیاموزیم.

در حال حاضر ارزهای دیجیتال بسیاری هستند که وارد دنیای پول دیجیتالی شده اند. و در معرض تبادل و خرید و فروش قرار گرفته اند. بسیاری از آنها دارای خصوصیات و نوآوری های شگفت انگیز و قابلیت های خیره کننده ای هستند. برال مثال سی آی پی (سیپکوین CIPCOIN) در سال 2019 متولد شده است و توانسته است در طول یک سال 10 برابر ارزش اولیه رشد کند. این میزان رشد در بیتکوین هم اتفاق نیافتاده! این یک رشد بی نظیر است ولی چرا؟
تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقد هستند که در سیپ کوین (CIPCOIN) قابلیت هایی وجود دارد که باعث خواهد شد این شیب رشد باقی بماند. و حتی تند تر از این نیز شود. برخی از ناظران بازار ارزهای دیجیتال حتی معتقد هستند که سال پیش رو, شاهد رشد بیش از ده برابری این ارز خواهیم بود. در واقع قابلیت های نوینی که در نحوه ترید و نحوه پرداخت و خرید اینترنتی در این ارز وجود دارد قطعا باعث خواهد شد که این نمونه از ارز مورد مثال ما بیشتر مورد توجه و استقبال قرار بگیرد و ارزش آن ناگزیر به رشد روز افرون خواهد بود.
بر اساس نظر اساتید برجسته ارزهای دیجیتال. اکثریت ارزهای دیجیتال رشد خواهند کرد. و این رشد با نوسانات شدید و ضعیف روبرو خواهد بود. ولی در این میان ارزهای دیجیتالی که مورد توجه افراد مشهور قرار میگیرند و همچنین ارز های دیجیتالی که قابلیت های بیشتری دارند توان رشد بیشتری خواهند داشت.
سوال اصلی که در انجمن ها و اتاق های فکر در موضوع ارزهای دیجیتال مطرح می شود این است که کدام یک از ارزهای دیجیتال رشد بیشتری خواهد کرد.
باید آگاه باشیم که بیتکوین به عنوان نماد اصلی ارزهای دیجیتال رشد روز افزونی خواهد داشت و در این میان ارز های نوظهور نیز مسیر بیتکوین را ادامه خواهند داد. ارز سیپکوین (CIPCOIN) نیز با توجه به یک سال درخشانی که پشت سر گذاشته است میتواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. اگر بیتکوین در طول ده سال چنین رشدی را تجربه کرده است احتمال زیادی وجود دارد که سیپکوین برای چنین رشدی نیاز به زمان کمتری داشته باشد. بسیاری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال توجه خود را از روی اژدهای بیدار بیتکون به سمت بچه غول های خفته و تازه متولدی مانند سیپکوین (CIPCOIN) معطوف کرده اند. آنها معتقدند که تاریخ تکرار خواهد شد!
استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 521 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 8:36

ویژگی های پکیج های موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر فعالیت خود را در قالب ارائه پکیج های آموزش کنکور با سبکی متفاوت آغاز کرد.

استاد عبدالرضا منتظری، از اساتید مطرح کنکور از سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی‌های آموزشی دنیا به دانش آموزان کنکوری موسسه آموزشی حرف آخر را تاسیس نمودند. سایت رسمی و مرکزی موسسه حرف آخر به آدرس harfeakhar.com امکان خرید آنلاین محصولات حرف آخر را فراهم کرده است.

ویژگی‌های پکیج‌های موسسه حرف آخر

  1. استفاده از تصاویر و انیمیشن
  2. استفاده از الگو‌های منحصربه‌فرد و نقشه‌ راه‌های خاص
  3. استفاده از نیمکره راست مغز همراه با درگیر کردن چشم و گوش و ذهن
  4. جمع‌بندی‌های منحصربه‌فرد برای تمامی دروس عمومی و تخصصی
  5. ارائه برنامه‌های مطالعاتی و مشاوره‌ای مناسب برای هر داوطلب و دانش‌آموز
  6. آموزش روش‌های تست زنی برای تمامی دروس
  7. استفاده از روش‌های نوین و جدید در آموزش
  8. استفاده از روش‌های کوتاه برای بخش محاسبات
  9. جامع و کامل بودن پکیج‌های آموزشی
  10. قیمت مناسب
  11. تدریس به صورت معلم و شاگرد
  12. زمان تدریس مناسب
  13. و ….

چرا محصولات حرف آخر؟

پکیج های حرف آخر سبک جدیدی از آموزش را از ابتدایی تا کنکور فراهم کرده‌اند که با درگیر کردن نیمکره راست مغز ، یادگیری را آسان‌تر می‌کند ، رتبه های برتر حرف آخر در کنکورهای مختلف نشان از کارایی این پکیج‌ها و اثربخشی آن‌ها داشته است .

قیمت محصولات حرف آخر چقدر می‌باشد؟

جهت دریافت قیمت محصولات حرف آخر و همچنین دریافت پکیج های رایگان و هدیه موسسه به سایت حرف آخر مراجعه کنید.

۵ روز با حرف آخر چیست؟

پنج روز با حرف آخر یک پکیج رایگان می‌باشد که شما صرفا با پرداخت هزینه پست می‌توانید ۲۰ درصد منابع حرف آخر را دریافت کنید و در صورت اطمینان از کیفیت عالی محصولات ، نسبت به خریداری آن‌ها اقدام کنید.

منبع : https://gadgetnews.net/474619/harfeakhar-reportage/

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 536 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 8:29

چگونه می‌توان فروش در اینستاگرام را افزایش داد

با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال که چگونه می‌توان فروش در اینستاگرام را افزایش داد را بدانید.

حساب کاربری اینستاگرام خود را در حالت Business قرار دهید

شاید بتوان گفت بعد از خرید فالوور از مهم‌ترین مراحل آغاز طراحی صفحه اینستاگرام برای ارائه خدمات و فروش کالا، ایجاد صفحه مناسب برای یک فروشگاه می‌باشد. در این صفحه باید تمامی راه‌های ارتباطی را برای مشتریان خود قرار دهید. با فعال کردن بیزینس business برای صفحه اینستاگرام خود می‌توانید از امکانات زیادی برای فروش محصولات خود برخوردار شوید.

در بخش بیزینس قسمتی به نام این سایت وجود دارد که، با بررسی آن می‌توانید متوجه شوید که فالوورهای شما به کدام پست و محصولات شما علاقه دارند و به این صورت و به‌سادگی شما با سلیقه و علایق کاربران خود آشنا می‌شوید، که همین امر باعث افزایش فروش محصولات شما در اینستاگرام می‌شود.

افزایش فروش در اینستاگرام

 

قسمت bio صفحه اینستاگرام را کامل کنید

برای اینکه کاربران خود را بتوانید به مسیر درست هدایت کنید، نیازمند ایجاد یک آدرس صحیح هستید. بعد از اینکه صفحه اینستاگرام خود را در حالت business قراردادی، حال نوبت آن رسیده است که اطلاعات اصلی و مهم کسب‌وکار خود را در قسمت bio درج کنید.

شما باید در این قسمت به‌صورت ساده و صادق به کاربران و مخاطبان خود توضیح دهید که، کسب‌وکار شما چیست و به چه صورت می‌توانید به آنها کمک کنید. این مطلب باید بسیار واضح و کامل باشد، به‌طوری‌که به‌محض وارد شدن کاربر به صفحه شما و مشاهده قسمت بیو متوجه کسب‌وکار شما شود.

 

خرید از صفحه اینستاگرام خود را آسان کنید

یکی از روش‌هایی که باعث افزایش فروش در اینستاگرام می‌شود، ایجاد یک بستر مناسب، برای سهولت خرید محصولات، در صفحه کسب‌وکار می‌باشد. شما علاوه بر ایجاد دسترسی به وب‌سایت و همچنین راه‌های ارتباطی در صفحه خود، باید توضیحات کاملی را در مورد قیمت و روند خرید محصولات خود در کپشن و همچنین استوری ها منتشر کنید. با انجام دادن این مراحل شما از سردرگمی کاربر جلوگیری می‌کنید و درنتیجه راه‌های خرید را برای مخاطبان خود هموار می‌کنید.

 

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 803 تاريخ : جمعه 10 بهمن 1399 ساعت: 0:11

کسب درآمد از منزل
کسب درآمد

جدیدترین دوره کسب درآمد در منزل

تدریس و پشتیبانی : استودیو طراحی سالار پورایمانی

 

من سالار پورایمانی هستم و این متن شخصا توسط خودم، نگارش شده است. بیش از 12 سال هست که طراحی جواهرات انجام می دهم. من در این صفحه به شما کمک می کنم که تنها با داشتن یک لب تاب بتوانید کسب درآمد کنید. این پروسه آموزشی تنها 30 روز زمان می برد تا شما برای کسب و کار شخصی خود آماده شوید. در انتهای این آموزش می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

 
کسب درآمد
 

چگونه کسب درآمد می کنیم؟

کسب درآمد دلاری از فروش فایل

قدم اول

عضویت در باشگاه

 
کسب درامد

قدم دوم

مشاهده آموزش ها

 
کسب درآمد

قدم سوم

ارسال فایل های طراحی شده

 
کسب درآمد

قدم چهارم

دریافت پول در ایران

 
کسب درآمد

مدرس : سالار پورایمانی

سالار پورایمانی مدرس طراحی جواهرات
 
  • مدیر و موسس استودیو طراحی سالار پورایمانی
  • سالار پورایمانی طراح و صاحب امتیاز برند BOGINI
  • برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تالیف کاملترین خودآموز تصویری طراحی طلا و جواهر
  • مدرس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
  • نویسنده رمان نُرت کریستی (انتشار یافته در سایت کتاب راه)
استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 559 تاريخ : جمعه 3 بهمن 1399 ساعت: 8:08

نکات قبل و بعد استفاده از لیزر دایود الکس

قبل از استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس چه کنیم

بعد از اینکه شما قصد خرید دستگاه لیزر دایود الکس را کردین و این دستگاه رو تهیه کردین و یا اینکه به مختصص مراجعه کردین موارد زیر را قبل از لیزر پوست انجام دهید تا عوارض ناشی از این عمل کمتر باشد:

  • پوست خود را به هیچ عنوان برنزه نکنید.
  • استفاده از محصولات آرایشی بخصوص ضدآفتاب ممنوع است.
  • قبل از لیزر پوست خود را در برابر اشعه یو وی قرار ندهید.
  • محل مورد نظر برای لیزر را تمیز نگه دارید. حدالامکان چند روز قبل از انجام لیزر اصلاح معمولی کنید.
  • استفاده از لایه‌بردارهای شیمیایی و سایر روش‌های حذف موهای زائد ممنوع است.
  • استفاده از آنتی بیوتیک‌ها را تا بعد از انجام لیزر به تأخیر بیندازید. چرا که این‌گونه قرص‌ها حساسیت به نور را افزایش می‌دهند.
  • تا چند روز مانده به انجام لیزر فعالیت شدید بدنی نداشته باشید.

بعد از استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس چه کنیم

اقدامات نیز بعد از انجام لیزر ضروری است:

  • در صورت نیاز به جهت کاهش تورم یا قرمزی پوست می‌توانید از کرم‌های موضعی استفاده کنید.
  • به دفعات آب بنوشید
  • استفاده از لوسیون یا ژل بعد از انجام لیزر بلامانع است. (می‌توانید برای اطمینان با دکتر خود نیز مشورت کنید)
  • استفاده از کمپرس یخ به جهت کاهش درد یا قرمزی محل اصلاح شده توصیه می‌شود.
  • تا یک هفته از هیچ آنتی بیوتیکی استفاده نکنید.
  • به محل لیزر شده دست نکشید.
  • استفاده از کرم‌های پاک کننده جوش مجاز است.
استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 532 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 11:00

عکاسی صنعتی چیست ؟

عکاسی صنعتی چیست ؟

عکاسی صنعتی نوعی عکاسی تخصصی است که دارای چندین تخصص و شاخه از عکاسی می باشد . در واقع می توان گفت عکاسی صنعتی به شاخه های متفاوتی از عکاسی با اهداف تجاری اشاره دارد . که می توان با عملکرد خود یک کالا یا یک برند یا حتی یک خدمات رو به فروش برساند .

شاخه های عکاسی صنعتی را می توان عکاسی هایی دانست که با هدف فروش صورت می گیرند . برای مثال می توان به عکس برداری از محصولات متفاوت ، عکاسی تبلیغاتی ، عکاسی از افراد مشهور اشاره کرد .

از انواع عکس صنعتی  می توان در کمپین های مختلف تبلیغاتی مانند روزنامه ها ، مجلات ، کاتالوگ های تبلیغاتی ، وب سایت های تجاری ، بیلبورد ای تبلیغاتی و موارد تبلیغاتی مختلف دیگر استفاده کرد.

عکاسی صنعتی توانایی ارائه انواع تصویر های زیبا و با کیفیت از محصولات و خدمات مختلف برای نمایش در تبلیغات مختلف.برای بالا بردن سطح فروش محصول یا خدمات مورد نظر و ایجاد آگهی از برند انتخاب شده را دارد .

عکاسی صنعتی

عملکرد عکاسی صنعتی ( عکاسی تبلیغاتی ):

به گزارش دیجیتال مارکتینگ سپنته، عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی در عملکرد خود ذات یک محصول را عکس برداری کرده و آن را از طریق عکس صنعتی به نمایش می گذارد .

عکس صنعتی ، عکسی است که تمام چیزی که یک برند یا یک محصول باید از خود به نمایش بگذارد را برای او نمایش می دهد .

در عکاسی صنعتی یک قانون وجود دارد و آن هم وفاداری عکاسی صنعتی به جلوه واقعی محصول ، خدمات یا برند مورد نظر است . یعنی عکاسی صنعتی به صورتی عملکرد خود را تنظیم می کند که در صورت نورپردازی ، طراحی صحنه و... خصوصیات واقعی یک محصول نمایان شود تا عکاسی صنعتی بتواند ویژگی های ممتاز آن را به تصویر بکشد .

در عکاسی صنعتی تمامی قدم های لازم برنامه ریزی شده اند و تمامی عملکرد ها طبق دانش و علم تحت کنترل گرفته می شود تا بتوان نتایج را به صورت دقیق ثبت کرد . هدف عکاسی تبلیغاتی به نمایش گذاشتن کالا ، خدمات یا برند به صورتی است . که تصویر بتواند بازتابی از واقعیت را به نمایش بگذارد .

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 403 تاريخ : 12 دی 1399 ساعت: 21:34

مزایا و معایب تلویزیون سونی

خرید تلویزیون سونی مزایا و معایب

هنگامی که برای خرید تلویزیون می خواید اقدام کنید برند های مختلفی به شما پیشنهاد میشود که گاها باعث ایجاد سردرگمی می شوند.ما می خوایم در این مطلب تلویزیون سونی را به بحث بگذاریم و مزایا و معایب خرید تلویزیون سونی را برای شما بازگو کنیم تصمیم نهایی هم با خود شما خواهد بود که با مشاهده قیمت تلویزیون سونی و فواید و معایب آن تلویزیون سونی بخرید یان نه؟

بهتره از مزایا شروع کنیم :

مزایای خرید تلویزیون سونی : اول اینه سونی یه برند ژاپنی هست.تولیدات این کشور یک سرو گردن از تولیدات کشورهایی مثل کره بالاتره.البته این نظر شخصی ما نیست این مورد طی سالیان به اثبات رسیده.شفافیت تصویر در تلویزیون های سونی به مراتب بالاتر هست که این برای خیلی ها مزیت و بعضی موارد هم عیب به حساب می آید که در پایین در قسمت معایب راجب بهش بحث می کنیم.مورد دیگری که اشاره بهش خالی از لطف نیست این است که سونی اختصاصی بر روی تولیدات صوتی و تصویری کار می کند و این تمرکز بیشتر قطعا روی خروجی های این شرکت تاثیر مثبتی دارد به طور مثال وقتی شرکت ال جی تلویزیونی به بازار عرضه می کند تعدادی از قطعات را از جاهای مختلف جمع اوری می کند و فقط کار مونتاژ رو انجام می دهد.

اما در مورد سونی این گونه نیست بلکه این شرکت صفر تا صد قطعات رو خودش تولید می نماید که همین مورد باعث شده تا قطعات بهتر در کنار همدیگر کار کنند و راندمان بهتری داشته باشند.همین هماهنگی بین اجزا باعث می شود که دستگاه طول عمر بالاتری داشته باشد.همچنین خرید تلویزیون سونی به افرادی که به ظرافت کالای خود اهمیت می دهند پیشنهاد می شود چرا که تلویزیون سونی دارای طراحی بسیار باریک و قیافه ای بسیار شیک تر به نسبت سایر برندها هست.

اما از معایب هم بگیم :

معایب تلویزیون سونی : در بالا اشاره کردیم که شفافیت تصویر تلویزیون سونی می تواند عیب هم به شمار برود و دلیل این مورد این هست که پنل های تلویزیون های سونی ips نیستند.ای پی اس ها ضد ضربه به حساب می ایند ولی در عوض کیفیت تصویر رو پاین می آورند.در این مورد سونی استحکام رو فدای کیفیت تصویر کرده و محافظت از دستگاه رو بر عهده خریدار گذاشته است.البته زیاد هم نازک نارنجی نیستند و از این بابت نگران نباشید.مخصوصا اگر در منزل بچه کوچکی نداشته باشید که نزدیک تلویزیون توپ بازی کند!

یکی دیگر از معایب قیمت تلویزیون سونی هست.قیمت تلویزیون سونی به نسبت سایر برندها کمی گرانتر است.یعنی هم شما می توانید با قیمت پاینتری هم رده مدل سونی رو خریداری نمایید.اما خوب سونی اثبات کرده است که ارزش هزینه بالاتر را دارد.در پایان هم این تصمیم با شماست که سونی بخرید یان نه.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 521 تاريخ : دوشنبه 8 دی 1399 ساعت: 8:51

مشاوره خرید تلویزیون از فروشگاه دبی کوچولو

راهنمای بهترین برند برای خرید تلویزیون

امروزه خرید تلویزیون به دلیل وارد شدن برندهای جدید در بازار، افراد را سردرگم کرده و خرید تلویزیون با قیمت ارزان، جزو دغدغه افرادی است که دنبال انتخاب بهترین برند تلویزیون هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو، در اینجا قصد داریم شما را با بهترین تلویزیون بازار آشنا کنیم تا با دید بازتر و مطمئن‌تری خرید خود را انجام دهید.

یکی از مهم‌ترین سوالات حین خرید تلویزیون، قیمت تلویزیون است. پارامترهای زیادی روی قیمت تلویزیون ال ای دی تاثیرگذار است که باید حین خرید، آنها را در نظر داشته باشید:

 

بهترین برند تلویزیون کدام است؟

تلویزیون جزو کالاهایی است که تقریبا در همه فضاهای مسکونی و بیشتر فضاهای اداری و تجاری وجود دارد و افراد از طریق آن می‌توانند با سرعت بیشتر از دنیای اطراف خود خبر داشته باشند.

شرکت‌های زیادی در حال حاضر مشغول تولید تلویزیون هستند که از میان آنها سه کمپانی ال‌جی، سونی و سامسونگ توانسته‌اند بیشترین فروش تلویزیون در بازار را به خود اختصاص دهند و رضایت بیشتری از مردم را به دست بیاورند.

قیمت تلویزیون سونی نسبت به تلویزیون ال‌جی و تلویزیون سامسونگ بالاتر است چون از بدنه محکم‌تری ساخته‌ شده‌اند و طول عمر بیشتری دارند. البته این را فراموش نکنید که تلویزیون‌های دیگری نیز در بازار وجود دارند که نقاط قوت و طرفداران زیادی دارند از جمله تلویزیون پاناسونیک، تلویزیون شارپ، تلویزیون فیلیپس، تلویزیون توشیبا و تلویزیون‌هایسنس اما به‌ هر حال سه برند سونی، ال‌جی و سامسونگ حرف اول را در بازار می‌زنند.

قیمت تلویزیون ال‌جی در مقایسه با قیمت تلویزیون سامسونگ یکم بالاتر است اما در کل قیمت این دو برند نسبت به سونی مناسب‌تر است و به همین دلیل افراد بیشتری به سمت خرید تلویزیون ال‌جی و سامسونگ روی آورده‌اند.

 

تلویزیون ۴K بخریم یا Full HD؟

کیفیت تصویر تلویزیون یکی دیگر از مهم‌ترین پارامترها برای خرید ال ای دی می‌باشد که روی قیمت ال ای دی تاثیر مستقیم دارد. هر چقدر کیفیت تصویر بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.

قیمت تلویزیون ۸k از قیمت تلویزیون ۴k فورکی بالاتر و قیمت تلویزیون فورکی ۴k از قیمت تلویزیون Full HD فول اچ دی بالاتر است. قیمت تلویزیون HD اچ دی نیز به دلیل پایین بودن کیفیت تصویر، از همه مدل‌های دیگر پایین‌تر است.

 

خرید تلویزیون اسمارت (هوشمند) چه مزایایی دارد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انتظارات مردم بالاتر رفته و دوست دارند در مدت زمان کمتری بتوانند کارهایشان را به‌سادگی انجام دهند. تلویزیون‌های اسمارت یا هوشمند تلویزیون‌هایی هستند که مانند یک گوشی موبایل می‌توانید کارهای وبگردی، حسابداری، بازی و مدیریت وسایل هوشمند منزلتان را با آن انجام دهید.

 

تلویزیون LED بهتر است یا تلویزیون OLED؟ تلویزیون QLED چطور؟

تلویزیون‌ها از لحاظ تکنولوژی‌ که در ساخت آنها استفاده‌ شده به تلویزیون‌های LCD، تلویزیون‌های LED، تلویزیون‌های OLED و تلویزیون‌های QLED تقسیم می‌شوند. تلویزیون OLED ال‌جی و سونی و تلویزیون سامسونگ QLED جزو بهترین تلویزیون‌های بازار هستند.

قیمت تلویزیون QLED سامسونگ در مقایسه باقیمت تلویزیون LED سامسونگ بالاتر است چون از پردازشگر خیلی قوی‌تری در آن استفاده‌ شده و کیفیت تصویر خیلی بالاتری دارد.

قیمت تلویزیون OLED ال‌جی و سونی هم نسبت به تلویزیون‌های LED بالاتر است چون این تلویزیون‌ها کیفیت تصویر بالاتر و امکانات بیشتری دارند و شرکت‌های سازنده ظرافت خیلی بیشتری را در ساخت آنها به کار می‌برند.

 

نتیجه‌گیری

برای خرید تلویزیون باید برند، ابعاد، کیفیت تصویر، سیستم‌عامل، توان خروجی صدا، منحنی یا صفحه تخت بودن تلویزیون و پارامترهای ریز دیگری را در نظر داشته باشید.

فروشگاه دبی کوچولو نزدیک به یک دهه است که به‌صورت تخصصی بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های موجود در بازار را تجزیه‌ و تحلیل می‌کند تا مردم را در خرید تلویزیون راهنمایی کند.

اگر شما هم برای خرید تلویزیون نیاز به مشاوره رایگان دارید می‌توانید اسم دبی کوچولو را در گوگل سرچ کنید تا وارد فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو شوید و از خدمات رایگان این تیم حرفه‌ای استفاده کنید.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 401 تاريخ : شنبه 6 دی 1399 ساعت: 9:14

آیا خرید فالوور برای اینستاگرام مهم است؟

آیا خرید فالوور برای اینستاگرام مهم است؟

چرا فالوور اينستاگرام بخريم؟

اگر شما بتوانید به صورت اصولی و هدفمند از این شبکه ی اجتماعی استفاده کنید ما به شما قول می دهیم که در تجارت شما می تواند بسیار به شما کمک کند و باعث می شود که شهرت شما در این شبکه اجتماعی بیشتر شده و تجارت خود را به سمت موفقیت سوق دهید.

بسیاری از افرادی که در اینستاگرام فعال و در حال کسب در آمد از آن هستند می گویند: خیلی از صاحبان کسب و کارها فعالیت های خود را به سمت اینستاگرام آورده اند تا با استفاده از این پلتفرم خودشان را بهتر به سمع و نظر مخاطبان برسانند.

 

شما هم می توانید برای شروع به معرفی خود و یا محصولاتتان از خرید فالوور ارزان اینستاگرام شروع کنید.

البته ناگفته نماند که راه های دیگری هم برای جذب فالوور وجود دارد که دارای استراتژی و برنامه متفاوتی است. مانند فالوو کردن دیگران، پست کردن تصاویر و به اشتراک گذاری آنها با سایرین در شبکه های اجتماعی، کامنت گذاری و لایک زدن که باعث افزایش فالوور می شود ولی باید بدانید اینگونه روش ها بسیار زمان برده و باعث می شود برای رسیدن به فالوور دلخواه در بازه های زمانی مناسب نباشد.

بهترین استراتژی در جهت جذب فالوور به میزان دلخواه، خرید فالوور اینستاگرام می باشد بخصوص اگر شما بتازگی اکانت اینستاگرام ایجاد کرده و در صفحه خود فعالیت می کنید.

 

اما یک سوالی در این میان مطرح می شود چرا مسئله ی خرید فالوور اینستاگرام یا اصلا فالوور زیاد داشتن در اینستاگرام بسیار مهم است؟

چون بسیاری از کاربران زمانی که با صفحه شما برخورد می کنند و پست های شما را مشاهده می کنند تعداد فالوورهای شما را نیز حتما بررسی می کنند که اگر تعداد آنها بالاتر باشند ترغیب شده و شما را حتما فالوو یا اصطلاحا دنبال می کنند.

دقت داشته باشید که در خرید فالوور اینستاگرام محدودیتی در تعداد آنها وجود ندارد بعضی از پکیج های خرید فالوور به تعداد 100 و بعضی از پکیج ها 1000 تایی ارائه می شوند که می توان با انتخاب یکی از این پکیج ها و با توجه میزان بودجه خود فالوورها را سفارش دهید، توجه داشته باشید که پکیج ها بسیار متنوع و بیشتر هستند و این موضوع بستگی به جایی که قرار است فالوورها را خریداری کنید دارد. حتما در صورت نیاز از فروشنده بخواهید که پکیج های دیگری را که متنوع هستند نیز به شما معرفی کند.

سعی کنید فالوور اینستاگرام را از سایتی که معتبر و شناخته شده است خرید کنید،

نکته: صرف زمان برای ساخت یک پروفایل حرفه ای در اینستاگرام می تواند سرمایه گذاری عالی در فضای آنلاین باشد.

منبع

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 318 تاريخ : پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 8:39

نحوه محاسبه قیمت ایزوگام

ایزوگام چیست؟

نام بازرگانی گونه‌ای عایق آمادهٔ ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است . ایزوگام پوششی است برای عایق کردن که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به‌کار می‌رود، و از فرآورده‌های نفتی بدست می‌آید . عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به این عایق‌ها دادند . امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی انجام می‌گردد .

 

دسته بندیهای ایزوگام

ایزوگام بر اساس نوع لایه های به کار رفته (تیشو و پلی آستر) به دو دسته تقسیم می شود : 1. ایزوگام تک لایه ( شامل پلی استر دوخته( این نوع ایزوگام به نسبت نوع دو لایه ظریف تر و قابلیت انعطاف بیشتری را دارد. 2. ایزوگام دو لایه (شامل تیشو و پلی استر) این نوع ایزوگام ضخیم تر از نوع تک لایه بوده و دارای استحکام بیشتری می باشد. ایزوگام بر اساس پوشش آلومینیمی روی آن به دو دسته تقسیم می شود : 1. ایزوگام با روکش آلومینیم با توجه به روکش آلومینیمی، این نوع ایزوگام در جاهایی که در تابش نور مستقیم آفتاب است کاربرد زیادی دارد . 2. ایزوگام بدون روکش آلومینیم این نوع ایزوگام بیشتر جهت عایق کاری سرویس های بهداشتی، پی و ... به کار می رود .

سوالی که برای اکثر مشتریان که در آپارتمان در تهران سکونت دارند در مورد نحوه محاسبه وقیمت ایزوگام آپارتمان می باشد به این شرح است:

۱-نحوه محاسبه قیمت ایزوگام در اپارتمان چگونه محاسبه میشود؟
لازم است که بدانیم مبنای محاسبه بر حسب متراژ ایزوگامی است که در سطح مورد نظر استفاده ونصب میشود واینکه متراز سطح برای محاسبه متراژ محاسبه نمیشود واختلاف متراژ نیز به خاطر اور لب ایزوگام که معملا ۱۰ سانتی متر است وتیکه کاریهای دور پشت بام ودیواره های اطراف ودور کانالهای کولر و… میباشد
۲-آپارتمان ما ۱۰۰ متر است چقدر ایزوگام مصرف میشود؟
در جواب باید بگویم که برای محاسبه حدودی باید سطح پشت بام را دقیقا متراژ زد اگر پشت بام شما ۱۰۰ متر باشد حدودا ۱۲۰ متر ایزوگام نیازاست یعنی اینکه ۲۰درصد به متراژ اضافه میشود.

۳– چه نوع ایزوگامی را انتخاب کنم؟آیا برندهایی که موجود است با هم متفاوت است؟
بهتر است که ایزوگامی را انتخاب کنید که دارای استاندارد ملی ایران باشد ودولایه bpp باشد.معمولا بعضی از کارخانه ها با توجه به رقابتی شدن کیفیت محصول را کاهش میدهند وقیمت ایزوگام را پایین می اورند یعنی اینکه رقابت با قیمت را سر لوحه کار خود قرار داده اند،خوشبختانه بعضی از کارخانه ها رقابت با کیفیت را سر لوحه کار قرار میدهند که بهتر است مشتری کیفیت را بسنجد واقدام به خرید نماید.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 414 تاريخ : 27 فروردين 1399 ساعت: 14:33

منشاء و تاریخچه اکسیژن

اکسیژن عنصری است که توسط عموم مردم بواسطه نقش حیاتی آن شناخته شده است. بدون اکسیژن، انسان و دیگر موجودات زنده توانایی تنفس و زندگی کردن نخواهند داشت. اکسیژن نه تنها برای زنده ماندن مهم است، بلکه نقشی اساسی را در بسیاری از واکنش‌های شیمیایی بازی می‌کند. اکسیژن معمول‌ترین عنصر در پوسته زمین است و در حدود 20 درصد هوای تنفسی ما را تشکیل می‌دهد.

منشاء و تاریخچه اکسیژن

اکسیژن با جرم اتمی

در گروه ۱۶ از جدول تناوبی عناصر یافت می‌شود که به این گروه «کالکوژن» (Chalcogen) نیز می‌گویند. این عنصر در سالهای 1772 و 1774 به طور جداگانه توسط «شیل» (Scheele) و «پریستلی» (Priestly) کشف شد. نام اکسیژن را دانشمند فرانسوی آنتوان لاوازیه بر آن نهاد.

شیل، اکسیژن را از طریق یک آزمایش کشف کرد که در آن منگنز اکسید سوزانده می‌شد. او متوجه شد که منگنز اکسید داغ موجب تولید گازی می‌شود که او آن را «هوای آتشین» (Fire Air) نامید. شیل همچنین دریافت زمانی که این گاز با ذغال‌سنگ در تماس قرار می‌گیرد، جرقه‌های روشن و زیبایی را تولید می‌کند.

 

با وجود اینکه او این عنصر را کشف کرد اما یافته‌های علمی خود را تا ۳ سال بعد از آن منتشر نکرد که مصادف بود با کشف این عنصر توسط پریستلی. پریستلی آزمایش شیل را با کمی تغییرات در دستگاه‌های آزمایشگاه دوباره تکرار کرد. او از یک عدسی استفاده کرد تا نور خورشید را مستقیم به مرکوریک اکسید بتاباند. در نتیجه، او هوایی را کشف کرد که به کمک آن عمر یک موش آزمایشگاهی را ۴ برابر بیشتر کرد و همچنین آزمایش سوختن را با شدت بیشتری انجام داد.

برخلاف تمام این یافته‌ها، این دو دانشمند متوجه نشدند که دقیقا چه عنصری را کشف کرده‌اند. در نهایت این آنتوان لاوازیه بود که در سال 1775 به ماهیت اکسیژن پی برد.

اکسیژن در جو زمین

جو زمین در حال حاضر شامل ۲۱ درصد اکسیژن است. خرید گاز اکسیژن و یا تولید ان از راه‌های مختلفی به تولید می‌رسد. فرآیند «تجزیه فوتوشیمیایی» (Photochemical Dissociation) که در آن مولکول‌های آب توسط اشعه ماورا بنفش شکسته می‌شوند در حدود ۱-۲ درصد از اکسیژن ما را تولید می‌کند. فرآیند دیگری که موجب تولید اکسیژن می‌شود، فوتوسنتز است که توسط گیاهان و باکتری‌های فوتوسنتزی به تولید می‌رسد. واکنش کلی فوتوسنتز در زیر آورده شده است:

منبع

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 384 تاريخ : 22 فروردين 1399 ساعت: 13:30

لیست بهترین سایت های دانلود آهنگ

 


دانلود رایگان موسیقی چیزیه که خیلی از کاربرها دنبال ان هستند و این هیچوقت تموم نمیشه. به همین دلیل سایت های بسیار زیادی به وجود آمدند که هرکدام شامل 10ها هزار آهنگ وموزیک هستند که کاربران زیادی را به سمت خود میکشند.ما دراین  مقاله لیستی از بهترین سایت های دانلود موزیک هم سرعت دانلود بالایی دارند و هم از ترافیک بالاتری برخورد دارند را برای شما آورده ایم  به این نیز توجه داشت که این وب سایت ها اغلب به روز می شود شامل لیستی از کلیه اهنک های جدید و به روز می باشند.

بعضی وقت ها نمی شود به گوگل اعتماد کرد !! حتما برای شما هم پیش آمده که دنبال آهنگی خاص می گردید و تمام سایت های معرفی شده توسط گوگل بی استفاده است . در این پست قصد معرفی سایت های دانلود آهنگ های ایرانی را داریم .


1)    یوتیوب  YouTube

بررسی سایت یوتیوب

یوتیوب توسط چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم پایه‌گذاری شد که هر سه از کارمندان شرکت پی‌پل بودند. هرلی در دانشگاه ایندیانا در پنسیلوانیا درس طراحی می‌خواند در حالی که چن و کریم در دانشگاه ایلی‌نوی در اوربانا دانش کامپیوتر را فرا می‌گرفتند.


آن‌ها پس از موفقیت وبگاه فلیکر برای بارگذاری عکس، تصمیم گرفتند وب‌گاهی برای بارگذاری ویدئو ایجاد کنند و به همین منظور، در آپارتمان چن در سان‌فرانسیسکو میهمانی شام برگزار کردند و در این‌باره بحث کردند.]

اولین ویدئوی بارگذاری‌شده در یوتیوب به نام من در باغ‌وحش جاوید کریم را در باغ‌وحش سن دیگو نشان می‌دهد این ویدئو در تاریخ 23 آوریل 2005 به وبگاه یوتیوب ارسال شد و هنوز هم می‌توان آن را تماشا کرد.
این یکی از بهترین وب سایت های تمام بار که مطمئنا کاربر میتواند بهترین نتایج را برای دانلود موزیک مورد نظر خود پیدا کند.

• پایگاه بزرگ وب سایت عالی است شامل تمام آهنگ ها.
• وب سایت توسط کاربران بالاترین  امتیاز را دارد و رتبه فعلی است 9.8


بررسی سئو سایت یوتیوب:

رتبه جهانی سایت 2 است.اکثر بازدیدکنندگان این سایت از کشور ایالات متحده آمریکا می باشد.


2)    سایت رادیو جوان

سایت رادیو جوان


رادیو اینترنتی فارسی است. رادیو جوان در اکتبر 2004 توسط گروهی از جوانان ایرانی در آتلانتا و واشینگتن، دی.سی. با هدف فراهم آوردن موسیقی ایرانی برای ایرانیان سراسر جهان شروع به کار کرد. این رادیو گزیده متنوعی از آهنگهای قدیمی و جدید را پخش می‌کند.

 

ویژگی‌های سایت رادیو جوان

  • شنیدن موسیقی به صورت آنلاین
  • دریافت موسیقی خوانندگان به صورت مستقیم توسط گزینه سینک در اپ
  • دیدن ویدئو کلیپ و مصاحبه با خوانندگان
  • مشاهده متن آهنگ
  • شنیدن رادیو
  • مشاهده عکس‌های خوانندگان

3)  سایت بیست موزیک

سایت بیست موزیک یکی از بهترین و کامل ترین آرشیو های موسیقی ایران را به صورت کاملا رایگان و به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین در اختیار بازدیدکنندگان میگذارد و شما میتوانید از این سایت " https://bistmusic.com "  لذت ببرید.
استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 313 تاريخ : 24 فروردين 1399 ساعت: 13:27

ویژگی­‌های کلی سبک رپ

ویژگی­‌های کلی سبک رپ

شاید اولین ترانه‌­ای که به نام رپ به انتشار عمومی رسید، «طرب رپرها» (Rapper’s Delight) بود. سازندگان این ترانه یعنی گروه The Sugarhill Gang که نام خود را از یکی از محلات شهر نیویورک گرفته‌­اند، با گیتار، طبل و دست‌­زدن به ضبط ترانه می­‌پرداختند.

نگاهی به موسیقی رپ و رپرها؛ از نیویورک تا تهران +تصاویر و فیلم
گروه The Sugahill Gang

سبک رپ در یک نگاه کلی و بدون ورود به جزئیات فنی، چند ویژگی موسیقایی و کلامی دارد که در سال­‌های اولیه پیدایش رپ بسیار آشکارتر بوده است:

- ویژگی­‌های موسیقایی سبک رپ: ضرب‌آهنگ تند + بی­‌اعتنایی به ساختارهای آهنگ­سازی

- ویژگی­‌های کلامی سبک رپ: بی­‌اعتنایی به ساختارهای شعری و قافیه­‌سازی + انتقاد با چاشنی طنز + بیان تلخ واقعیت­‌های ناشنیده از معضلات اجتماعی و اقتصادی در طبقات پایین

در واقع هنرمندان این سبک، تلاش کردند تمام اجزای آن را برای اعتراض به وضع حاکم و شکستن هاله قدسی و سنگین پیرامون آن بکار گیرند و بجای آن، همه را به جدی­‌گرفتن مشکلات واقعی مردم، فارغ از تبلیغات پوشالی رسانه­‌ها و ژست­‌های رسمی دعوت کنند. ضرب‌آهنگ تند، نشان­‌دهنده درد­دل­های فراوان و عصبانیت از معضلات اجتماعی است؛ بی­‌اعتنایی به ساختارهای آهنگ­سازی و قافیه­‌پردازی نیز ناشی از نارضایتی فرد از وضعیت موجود و مخالفت با مشکلاتی است که ساختارهای رسمی مدرنیسم بر جامعه تحمیل کرده است. به بیان دیگر خواننده با همه توان و بکارگیری همه ابزارهایی که در اختیار دارد، هواداران خود را به شکستن تصورات نادرست از پیشرفت جامعه و توجه به واقعیت­‌های تلخ و ناشنیده از زندگی محرومان مجبور می­‌کند.

رپ به مرور زمان بر سایر سبک­‌های موسیقی اثر گذاشت و در ترکیب با آنها به ویژه پاپ، جاز و فانک (که برخی ریشه سبک رپ را نیز در همین سبک­‌ها جستجو می­‌کنند)، سبک­‌های جدیدی را ابداع کرد. هر خواننده­‌ای به ویژه برای سودآوری بیشتر، تلاش کرد موسیقی رپ را با سبک‌های محلی در کشور خود ترکیب کند.

برای مشاهده آهنگ ها به بخش دانلود آهنگ رپ هیت ملودی مراجعه کنید.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 378 تاريخ : 24 فروردين 1399 ساعت: 18:23

ویزگی های مشاور

 

مشاور روانشناسی کیست و چه کاری انجام می دهد ؟

 

 

مشاور و مشاوره

در دانشنامه آزاد جهانی مشاوره به شرح زیر تعریف شده است:  مشاوره، مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص (مشاور) انجام می‌گیرد. مشاوره در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن (مشاورهٔ روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. مشاور، در مشاوره‌های خانواده، شغلی، تحصیلی و توان‌بخشی نیز از مهارت‌های روان‌شناختی کمک می‌گیرد. مشاوره اطلاعاتی و مشاوره ژنتیک نیز از انواع مشاوره‌اند که ارتباط مستقیم و مشخصی با روان‌شناسی ندارند.

ویژگی های مشاور

مشاور زمان زیادی را صرف صحبت کردن با دیگران و کمک به آنها در بیان احساساتشان می کند. مشاور باید در این حوزه آموزش های لازم را ببیند. یک مشاور باید در دیگران اعتماد و احساس راحتی ایجاد کند. او باید صبور و حساس بوده و درباره دیگران پیش داوری نکند و با همه افراد با هر سابقه ای بتواند کار کند.

مشاور نصیحت نمی کند !

افراد به دلایل مختلفی از جمله از دست دادن عزیزان، مشکلات ارتباطی، مسایل مربوط به ازدواج و یا بهبود روش زندگی به سراغ مشاور می روند. شغل مشاور این نیست که به دیگران نصیحت کند که چه کار بکنند. نقش مشاور تشویق دیگران برای دیدن انتخاب های موجود و یافتن راه های مخصوص خودشان برای ایجاد تغییرات مثبت است. مشاور برای کمک به مراجعین خود معمولا سبک خاصی از مشاوره (که به عنوان رویکرد تئوریکی مشاوره شناخته شده است) را بکار می برید.

همچنین در تعریفی دیگر واژه مشاوره به شرح زیر توصیف می شود :

مشاوره (Consultation)، کلمه‌ای عربی و یک مصدر است. معنای واژگانی آن، مشورت کردن و اقدام به تشکیل شورا و مشورت با دیگران است. رایج‌ترین کاربرد واژهٔ مشاوره، به‌ویژه در میان مردم عادی، به معنی مشاوره روانشناسی و روان‌درمانی از طریق ارتباط رو در رو است. در این کاربرد، تعریف مشاوره، «اقدام حمایت‌گرانه بر پایهٔ علوم روان‌شناسی» است و مشاوری که این اقدام حمایتگرانه را انجام می‌دهد، روان‌شناس است، به همین دلیل به مشاور، به ویژه در انگلیسی، روان‌شناسPsychologist)‏) هم می‌گویند”
مشاور ممکن است به همه نوع مشکلات مراجعان رسیدگی کند و یا شاید صرفا در زمینه های خاصی مانند اعتیاد، اختلالات غذایی و…مشاوره دهد.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 333 تاريخ : 17 فروردين 1399 ساعت: 14:40

فرش ۱۲۰۰ شانه چیست؟

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه از معروف‌ترین فرش‌های ماشینی است ، این فرش با توجه به ظرافت و لطافتی که دارد بسیار مورد توجه خریداران فرش است. در حال حاضر فرش‌های ماشینی که تولید می‌شوند در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و در تراکم و شانه‌های متفاوتی در بازار موجود هستند و کسانی که قصد خرید فرش ماشینی را دارند با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانند فرش مورد نظر را انتخاب کنند. فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه در بین فرش‌های ماشینی به سبب داشتن زیبایی چشم نواز و شبیه بودن به فرش‌های دستباف از استقبال مناسبی برخوردار است.

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه

فرش‌های ماشینی را از لحاظ شانه و تراکم به فرش‌های ۵۰۰ ، ۷۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه دسته بندی می‌کنند. در ابتدا لازم است که تعریفی از شانه و تراکم ارائه شود. شانه در اصطلاحات فرش ماشینی به گره‌هایی گفته می‌شود که در یک متر عرض فرش ماشینی به وسیله دستگاه بافنده بوجود آورده می‌شود. تراکم نیز در اصطلاح به تعداد گره هایی که در یک متر طول فرش ماشینی وجود دارد گفته می‌شود. در زمان‌های گذشته اصطلاحاتی مانند شانه و تراکم وجود نداشتند چراکه بیشتر فرش‌ها به صورت ۳۲۰ شانه بافته می‌شدند و تقسیم‌بندی فرش‌ها نیز بر اساس طرح ، برند و رنگ انجام می‌پذیرفت اما در حال حاضر معیار تقسیم و دسته بندی فرش‌ها بر اساس تراکم و شانه است.

ویژگی فرش ۱۲۰۰ شانه

زمانی که گفته می‌شود فرش ۱۲۰۰ شانه است و تراکم آن نیز ۳۶۰۰ می‌باشد بدین معنی است که در ۱ متر از عرض فرش ۱۲۰۰ گره وجود دارد و در یک متر از طول فرش نیز شاهد حضور ۳۶۰۰ گره هستیم به همین جهت باید از الیافی استفاده شود که نازک و ظریف باشند.

ارتفاع خاب فرش نیز از جمله مواردی است که به صورت مستقیم به شانه و تراکم فرش بستگی دارد. به طور کلی هرچقدر تعداد شانه و تراکم فرش بیشتر شود از ارتفاع خاب فرش نیز کاسته خواهد شد. در فرش‌های ۱۲۰۰ شانه به طور معمول ارتفاع خاب فرش ۸ میلی متر می‌باشد و کم بودن خاب فرش هم بدین معنی است که ضخامت فرش کمتر است درنتیجه فرش وزن کمتری خواهد داشت.

محاسن فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه

از مهمترین محاسن فرش ۱۲۰۰ شانه می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • فرش‌های ۱۲۰۰ شانه به دلیل داشتن تعداد بالای گره از لطافت و ظرافت بیشتری برخوردار هستند.
  • فرش‌های ۱۲۰۰ شانه شباهت زیادی به فرش‌های دستباف دارند به همین دلیل میتوان آنها را شبیه به فرش‌های دستباف گونه دانست.
  • در فرش‌های ۱۲۰۰ شانه به دلیل شانه و تراکم بالا ، نقش‌ها و طرح‌هایی که مورد استفاده قرار گرفته‌اند از وضوح بیشتری برخوردار هستند.
  • فرش‌های ۱۲۰۰ شانه نسبت به فرش‌های ۵۰۰ ، ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه از طرح‌ها و رنگ‌های بهتری برخوردار است.

 

معایب فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه

هر چند فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه از مزایای زیادی برخوردار است و می‌تواند یک انتخاب ایده آل باشد ولی ۲ مورد ذیل تنها معایب این فرش محسوب می‌شود :

  • با توجه به اینکه فرش ۱۲۰۰ شانه از تراکم و شانه بالاتری برخوردار است و خاب آن ارتفاع کمتری دارد ، لذا ضخامت فرش کمتر است و نباید در محل‌های پر رفت و آمد از آن استفاده شود.
  • قیمت فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه در قیاس با فرش‌های ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه بالاتر است و این هم به دلیل این است که در بافت این فرش از الیاف خاص و همچنین گره‌های بیشتری استفاده شده است.
استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 336 تاريخ : 4 فروردين 1399 ساعت: 14:23

جزوه نویسی چیست ؟

یکی از مهم ترین مشکلات برخی دانشجویان سرعت در نوشتن و بالاخص فهم مطلب همراه با نگارش آن است و این رویه یکی از مهم‌ترین روش‌های دانشگاه‌های کنونی ما بشمار می رود. در اینجا باید پرسید آیا دانشگاه و دانشجو می‌تواند صرفا با جزوه و جزوه‌نویسی به تعالی علمی برسد؟

نسبتا مشهود است که متاسفانه امروزه جزوه نویسی جز لاینفک مراکز علمی و آموزشی ما شده و در همین حال اگر دانشجویی جزوه ای ننویسد در حقیقت از کلاس درس جا خواهد ماند.

برای فهم بیشتر مساله جزوه نویسی نخست باید فهمی اجمالی از کاری به نام جزوه نویسی داشته باشیم و بپرسیم جزوه چیست و جزوه نویس در نوشته هایش دقیقا مشغول به چه کاری است؟ و سپس بهتر است به روشی بر محوریت دیالوگ اشاره و آن را راه گشا و جایگزین مناسبی بجای روش جزوه نویسی دانست.

 

جزوه نویسی؛ خوانش مطلق اساتید از متن

اغلب آنچه ما بعنوان جزوه می بینیم و می نویسیم و بهتر است بگوییم غالب آنچه امروزه در دانشگاه هایمان مرتکبش می شویم به معنای نوشتن اجمالی از درس و بحثی است که استاد گزیده کرده و خوانده و اکنون در سر کلاس می گوید و دانشجویان هم گفته های اساتید را بر روی نوار خام کاغذشان، ضبط می کنند و می نویسند و این دور ترم ها و سالها طول می کشد.

اما این گفتن و نوشتن بیش از اینکه گریبان دانشجویان رشته های فنی مهندسی و علوم پایه و همچنین رشته های تجربی را بگیرد گریبانگیر رشته های علوم انسانی شده که بیش از دیگر رشته ها نیاز به دیالوگ و بحث دارد و معانی در شاخه های مختلف علوم انسانی، مانند ریاضیات و تجربیات از قوام و اطلاق بیشتری برخوردار نیستند و شاهد نسبیت بیشتری در رشته های انسانی هستیم.

باید از اساتید دانشگاه هایمان و بالاخص اساتید محترم در حوزه علوم انسانی که روش جزوه نویسی را متد اصلی کار خود قرار داده اند پرسید: چرا به رغم اینکه می دانید اساسا علوم انسانی (به معنای تخصصی آن) از «دیالوگ» های برجای مانده سقراط و بزرگان آتن (در دوره آثار افلاطون) بوجود آمده و در واقع مدون شده؛ باز هم روش اصلی تان در تدریس، جزوه نویسی است؟ آیا جزوه نویسی به این معنا نیست که من معتقد به این گزیده ای هستم که برای شما دانشجویان می گویم و شما نیز لاجرم باید همین گزیده های من را بفهمید و این نظر را بنویسید؟

آیا بهتر و عقلانی نیست که منابعی دقیق و راه گشا برای اندیشیدن حول محور موضوع؛ انتخاب کرده و دانشجویان را پس از مطالعه، در کلاس به دیالوگ و چالش فکری سوق دهید؟ یکی از این منابع دقیق و راه گشا بخش دانلود جزوه سایت enproject است.

 

«فبک» فلسفه برای کودکان و نوجوانان

در اواخر سالهای ۱۹۶۰، وقتی متیو لیپمن در دانشگاه کلمبیا واقع در نیویورک در رشته فلسفه مشغول تدریس بود، متوجه شد که دانشجویانش فاقد قدرت استدلال و قضاوت هستند. او به این نتیجه رسید که برای تقویت قدرت تفکر این دانشجویان دیگر بسیار دیر شده ‌است و قدرت استدلال باید از همان کودکی تقویت شود. (ویکی پدیا)

لیپمن مدون رشته مهم فلسفه برای کودکان و نوجوانان است که در سال های اخیر این رشته با عنوان «فبک»، در کشورمان با قدرت در حال فعالیت است.

توجه به فلسفه برای کودکان و نوجوانان نشان می‌دهد نه تنها روش جزوه نویسی و جزوه نویس کردن دانشجویان ما از اساس کاری نادرست و منفعلانه ای است و دانشجو با این روش بجای جوشش فکری و حصول پرسش هایی عمیق صرفا سطحی از فهم که استاد می گوید را می نویسند و به معانی ظاهری و کلمات نوشته شده دست می‌یابد.

ثانیا این روش در سنین بالا که فرد انفعال سال های کودکی اش را بیشتر در درونش به همراه دارد و دیگر نای شنیدن و دیالوگ ندارد مانند خواندن و یاد دادن شعری به یک طوطی می ماند که اگر هم آن زبان بسته مطلبی یاد بگیرد حفظی طوطی وار خواهد بود.

فلسفه برای کودکان و نوجوانان اساسا کودکان را از سنین ابتدایی شکل گیری شاکله اندیشیدنشان، به دیالوگ و بحث و استدلال سوق می دهد و لذا برای اصلاح وضعیت جزوه نویسی دانشجویان و حافظه ی کوتاه مدت و فرارشان لازم است از سنین کودکی مسیر گفتگو و فلسفیدن را به کودکان امروز و دانشجویان فردا بیاموزیم و در واقع امروز بکاریم و فردا آماده محصولی خوشحال کننده باشیم.

منبع

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 317 تاريخ : 4 فروردين 1399 ساعت: 11:18

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :